Пощенска банка Продукт с бъдеще
Рекламите често обещават по-добро бъдеще. Но има ли продукти, които наистина правят живота ни по-приятен, при това с всеки изминал месец? Е, ние имахме шанса да работим за точно такъв продукт. Офертата: всеки месец плащаш по-малко. Продуктът: Кредит с намаляващи вноски от Пощенска банка. При толкова добро предложение, работата, естествено, беше лесна. А бъдещето на продукта е съвсем ясно: всеки месец, все по-добро.
FRESCO Апетит от пръв поглед
От този април едно от най-качествените български сирена Fresco се завърна в магазините и по телевизионните екрани. Разбира се, направихме нужното, това да стане по подобаващ начин. Предупреждаваме, че 35-секундното видео по-горе може да има някои непредвидени последици, като неконтролируеми пристъпи на глад. Ако пък сте любопитни за още рецепти, следете http://frezco-dairy.bg/.
Пощенска банка Спестовен жилищен кредит
В морето от банкови оферти, печелиш само, ако си добър плувец. Пощенска банка прави нещата по-прости. Вместо сложна навигационна система ти предлага практично решение – по-къс коридор. Спестовен жилищен кредит дава възможност на уморените от банкови ангажименти да си починат. На нас даде възможност да съберем офертата в концентрирано и красиво 30-секундно видео – право в целта.
Pepsi Лято
Сол във въздуха, пясък в косите. Тук е постерът за лятната промоция на Pepsi.
Пощенска банка Кредит Моменто
Пълна със светлина и въздух, сдържана, но непретенциозна - това е IKEA. А това е начинът, по който ви казваме, че Пощенска банка и IKEA предлагат специален заем.
Ре-Акт Кариера с кауза
Колко често се чувстваме удовлетворени от работата си?

Припомнете си миг, когато сте се радвали, че работите това, което искате, където искате и то смислено – велико е!

Това изпитвахме и ние, когато решихме да поработим за добра кауза.

Искахме да помогнем на форума „Кариера с Кауза“ да популяризират събитието и да съберат двойно повече хора от миналата година.

Е, успяхме. А как стана това, можете да видите тук.
PRISUN Всяка храна има нужда от усмивка
И тази година ще бъде усмихната! След успешно проведен конкурс, отново ще работим заедно с Prisun и ще продължаваме да усмихваме, както най-хубавите, така и най-вкусните моменти в ежедневието ни.
PENNY MARKET
Penny Market стартира първата си телевизионна кампания, чиято цел е да покани потребителите да открият новия му облик. Концепцията се базира на 4 обещания за вашето семейство – гарантирано пресни, гарантирано качествени и гарантирано родни продукти - на гарантирано ниски цени.

Гарантирано е, че кампанията ни ще достигне до вас.
Rockstar
Изживей мечтата! България приветства най-яката енергийна напитка.
Пощенска банка Приложна банкова наука
Офсетните ипотеки са новост на българския ипотечен пазар.

Всъщност това е първата. Офсетът работи чрез свързване на Вашите спестявания с Вашата ипотека. Сега, как можем да го обясним ярко и запомнящо се?
bTV media group Да изчистим България за един ден
EFFIE 2013
Злато
EVENTEX AWARDS 2012
"Социално събитие на годината” и "Зелено събитие на годината”
Проблемът с боклука в България е като всеки проблем – фиксираме го, забикаляме го, коментираме, но по-рядко действаме. Именно затова кампанията за bTV имаше за цел да провокира реално участие с видими резултати. 12 май даде сигнал за промяна на обществените нагласи и показа отпадъците като неествествена част от пейзажа, с която не трябва да свикваме. За да не оставяме мръсни следи след себе си.
Пощенска банка Пресечни точки
Не разчитайте на чудеса. Не чакайте неволята. Чудесата не са в падащите звезди, или късметлийските подкови, или четирилистните детелини. Чудесата не се случват. Те стават реалност, заради самите вас. Пощенска банка е тук, за да ви даде реални решения за реалния живот.
Пощенска банка Приятелят ми Владо
Добрите приятели – те са първите, при които отиваме, когато имаме нужда да поговорим с някого. Те ни дават безусловната си подкрепа, защото ни познават в най-добрите и най-лошите моменти – и ни обичат така или иначе. Но преди всичко добрите приятели ни дават честни мнения. Грижа ги е за нас – затова им имаме доверие.

Разказваме историята на Владо. Човек, рационален, внимателен, надежден, стабилен и грижовен, обсебен от прецизността и точността.

Владо е прототип на най-добър приятел. Ако някой като него ти каже, че новата ти кола е правилен избор, че този цвят ти отива или че Пощенска банка е БАНКАТА, в която да направиш депозит – просто му вярваш.
Куадрант Бевъриджис АД Коледен промо клип
И тази година Pepsi ни пожела „весели празници“ с много награди. Освежаващата магия ни накара да искаме винаги да е Коледа!
Фондация Кредо Бонум Дни на щастието
„Дни на щастието“ е проект, който съчетава серия от лекции, филмови прожекции, семинар, изложба и интерактивни акции в публичното пространство, посветени на щастието.

Нашата цел бе да привлечем участници. Но как да продаваме щастие в страна, която оглавява класациите за нещастие? Решихме да стимулираме диалог.
Куадрант Бевъриджис АД Grand Party Race
EFFIE 2013
Злато
Пиеш Pepsi, въвеждаш кода и вече си с 200 км по-близо до нощния живот на Виена. Така започва трипът в Grand Party Race - онлайн приключение, в което пътуваш виртуално и купонясваш реално. Горивото са кодовете под капачките.

В клипа момичетата танцуват в 6-те горещи точки – Виена, Берлин, Амстердам, Лондон, Париж и Ибиза. С хита „Дим да ме няма“ каним всички да стягат раниците и да бъдат all inclusive туристи в нашата игра.

А сега черпим с рекламата, която ще ощастливи деня ви!
ББДО Груп БГ Лятна ваканция
SUMMIT CREATIVE AWARDS 2012
Сребро
По традиция всяка година ББДО Груп БГ си взема две седмици почивка за лятото. Две седмици за дълги слънчеви дни, къси ръкави, джапанки, лимонада и блажено отпускане край плажа. Но клиентите не могат да губят връзка с нас, затова изобретихме RapaPhone – революционният летен телефон. С елегантен дизайн, вечна батерия и 100% органичен дизайн, той ви дава възможност да чуете лятото. Навсякъде. RapaPhone беше доставен до всеки наш клиент и партньор, а и имаше собствен продуктов сайт.
Пощенска банка Кредит „Спокойствие"
„Криза“ е думата, в чиято сянка светът живее вече няколко години. Последното нещо, което бихте направили в подобно време е да вземете пари назаем. А Пощенска банка ни постави точно тази цел - да направим кампания за техния нов потребителски кредит.

Ключът за намирането на решение бе да спрем да гледаме на кризата от гледната точка на финансовата институция и да започнем да я виждаме през очите на хората. Резултатът? Повече от оптимистичен.
УНИЦЕФ България UNICEF Мълчанието днес ражда викове утре
EFFIE 2010
Злато
УНИЦЕФ е организацията, която се грижи за здравето, образованието и добруването на децата по света. Това, което трябваше да направим бе да привлечем вниманието на родителите и обществото към важен проблем. Знаете ли, че ако първите няколко години от развитието на детето бъдат пропуснати, познавателните му способности могат да останат недоразвити, уменията за общуване да отсъстват, а на тяхно място да дойде агресията?

Създадохме комуникационна кампания, която включваше разнообразие от медии и творчески решения, съобразени с тях. Тя се превърна в най-разпознаваемата информационна кампания на УНИЦЕФ за последните няколко години.
Куадрант Бевъриджис АД ALL4CLASS
ALL4CLASS е потребителска промоция – национално състезание между класовете в България. Целта е да се избере „клас на годината“, който печели Голямата награда – екскурзия до САЩ.
ББДО Груп БГ Xmas Effect
В апогея на риалити машините за гласове и фактори, в сезона на най-грандиозните годишни награди и холивудските премиери на диктаторките на българската музикалната сцена създадохме шоу, което не претендираше за нищо. Без сцена и водещ, без песни и танци, без блясък и пудра, без SMS-и и сълзи - Xmas Effect!

Най-скромното шоу за скрити таланти в света ни срещна с герои, които не сме виждали и истории, които не сме чували.

Според условията на конкурса те споделяха мечтите си, а онлайн жури със свободен достъп гласуваше за тях. Поради изчерпването на колите и iPодаръците, победителят беше награден скромно – със сбъдване на мечта.
Байер България ЕООД С Alka Seltzer отново сте във форма
EFFIE 2010
Злато
Магическата таблетка, която е възпята в рок хитове. Спасителното решение за милиони след вечер, пълна със забавления. За нашия легендарен клиент създадохме тематична рекламна кампания, която използва абитуриентските балове като перфектната ситуация, в която Alka Seltzer действа – време на купони и главоболни сутрини.
Нова Броудкастинг Груп АД Календар – Винаги от мястото на събитието
SUMMIT CREATIVE AWARDS 2008
Сребро
ФАРА България 2008
Бронз
Прозрението за тази кампания дойде от обширно проучване на зрителските нагласи и мнения за телевизионните новини. Хората предпочитаха „Календар“, новинарската рубрика на НОВА телевизия, защото предлага „горещи” новини и журналистически разследвания. Един от интервюираните сподели, че рубриката прави нещо, “което другите не могат – винаги е там, където трябва да бъде”. Точно като екип за бързо реагиране.
Пикадили АД Пикадили без найлонови торбички
EFFIE 2009
Сребро
Те са навсякъде. Летят, висят или просто се носят наоколо. Найлоновите торби са толкова удобни и временни. Дали?

Използвате я само няколко минути, но торбичката в ръката ви ще се нуждае от 500 години, за да изчезне.Затова верига магазини Пикадили искаше да накара своите клиенти да предпочетат еко-чанти, пред употребата на полиетиленовите торбички. Резултатите от нашата комуникация бяха повече от оптимистични – потреблението на еко-чанти беше с 60% над таргетираната цел.
Нова Броудкастинг Груп АД Календар – Цялата истина
SUMMIT CREATIVE AWARDS 2007
Бронз
ФАРА България 2007
Номинация
„Календар“ е новинарската рубрика на НОВА телевизия. Мисията й е да търси истината зад новините. Но как да го демонстрираме?

Превърнахме водещите на „Календар“ в герои, които търсят истината до дупка. Шокиращите визии, в които те разпитват корумпирани политици и бизнесмени бяха обсъждани седмици наред – дори от конкурентни медии. А репликата „Цялата истина“ – се превърна в запазена марка на новинарската емисия.
Би Ар Мениджмънт ООД easyHotel Sofia
Защо да плащате за голям телевизор, когато няма да го гледате? Нужен ли ви е басейн, ако сте дошли да поразгледате града или да свършите работа? Искате ли закуска в леглото, ако просто минавате? Това, което ви е нужно е чиста, евтина стая със спретнато легло и мека възглавница.

easyHotel го знае, това е първият нискобюджетен хотел в България, а нашата задача бе да го кажем на хората. Разполагахме с много малък бюджет, което наложи да се прицелим добре, за да го превърнем в най-посещавания хотел за краткотраен престой в София.
Мото Пфое БГ ЕООД Тигър и дракон
SUMMIT CREATIVE AWARDS 2006
Сребро
Volvo XC90 е пъргав и мощен звяр, натисни газта и си поиграй с природните стихии.