Пощенска банка
Програма за обединение на задълженията „Повече днес“
Ако нямате достатъчно свободно време, то вероятно продуктът, който рекламираме е за Вас. Ако пък имате свободно време, то тогава клиповете са за вас. И двата случая - гледайте.
МАРС БЪЛГАРИЯ
СНИКЪРС
Представяме Ви една епична битка между глад и професионализъм, след която нищо няма да е същото, освен Snickers. Приятно гледане!
Пощенска банка
Бъдещето е тук
Никой не знае кога започва бъдещето. Като изключим тези, които го създават.
Пощенска банка създаде потребителски кредит от бъдещето. А ние го представихме като следващата стъпка в еволюцията на банковите продукти. Хвърлихме кратък поглед в миналото, за да се сбогуваме с него. Историята на Различния потребителски кредит разказахме с помощта на режисьора Валери Милев и Little Big Films.
Пощенска банка
25 години
25 години са много, ако трябва да ги разкажеш в 45 секунди. И малко, ако искаш да осъществиш всички свои идеи.
Тази година Пощенска банка става на 25 и решихме да отпразнуваме настоящия момент, защото точно той съдържа възможността за промяна в концентриран вид. А тя ще е най-ценното и през следващите 25.
GENERALI
GENERALI и Ти
Застрахователните компании ще говорят все по-малко за дългата си история и все повече за удобните, бързи и умни продукти, които предлагат на своите потребители. След сливането си със ЗАД „Виктория“ марката ще бъде избрана, не само защото е голяма и традиционна, но и защото предлага продукти и услуги, които клиентите ще оценят. Generali засилва връзките – индивидуални и бизнес, за да можем да вървим заедно напред.
WALMARK
Сърдечно ти желая – здраве!
Холестеролът може да бъде опасен дори, ако сте млади.
Мото Пфое БГ ЕООД
RANGE ROVER SPORT SVR
Представяме ви най-бързия Land Rover – на пътя и извън него.
BTV MEDIA GROUP
Стига скучни корпоративни подаръци. Да спасим Коледата с бира.
BTV
Да изчистим България заедно!
Да, България не се чисти за един ден, нито пък ние работим по кампанията за първа година. Затова през 2015-та трябваше да направим нещо по-различно, с което не само да информираме и укоряваме хората за проблемите с боклука, ами по лек и смешен начин да им дадем поводи за размисли. Първата, по-съществена, промяна бяха 5-те тематични дати за почистване, а втората – образователната част на кампанията, която беше подкрепена в социалните мрежи.
Така дадохме гласност на проблема, като заявихме, че замърсяването няма да спре, ако ние не спрем порочния кръг на боклука… заедно!
Пощенска банка
Продукт с бъдеще
Рекламите често обещават по-добро бъдеще. Но има ли продукти, които наистина правят живота ни по-приятен, при това с всеки изминал месец? Е, ние имахме шанса да работим за точно такъв продукт. Офертата: всеки месец плащаш по-малко. Продуктът: Кредит с намаляващи вноски от Пощенска банка. При толкова добро предложение, работата, естествено, беше лесна. А бъдещето на продукта е съвсем ясно: всеки месец, все по-добро.
АРХИВ